Gut Therapy

Let’s face it…

Your gut probably looks like…

Or

All thanks to

And lots of…

But very little…

While I may or may not be saying “I told you so,” (way to watch my Thanksgiving video, seriously) that doesn’t mean I’m not willing to help you help your gut.

(However if you look like Paris Hilton when you get out of the car… I will just point and laugh. Dofus.)

You see, when you detox your gut (which is comprised of youย liver, kidneys and intestines) from all the fat globs and excess alcohol you pounded last week, you will enhance your immune system, thus lessening your risk of getting sick this winter.

Looking a little under the weather there Hill.

Why don’t you try and avoid continuing to live the Lindsay Lohan and Britney Spears lifestyle throughout the holidays.

Instead…

  • Lay off the alcohol, drugs and tobacco as much as possible. Tell Cheech and Chong that you’ve got to cool it. AKA: Safely Detoxify from drugs.
  • Take a stress break every so often. You don’t need to be first in line to buy the newest Ferbie? (Yeah, apparently those are back)
  • Cut down on over-the-counter drugs. Only ignore this if your in-laws are REALLY pissing you off.
  • Drink like a fish (water that is). Wait, do they even drink? I need a marine biologist!
  • Eat high fiber fruits and vegetables. Time to buy some Beano!
  • Shun fried foods and processed foods. No more deep-fried Twinkies for you!

Wait, hold the phone. These tips actually sound like the lifestyle you should be living every day, not just after a gluttonous meal.

So if these tips were a pony, jump on them and go for a ride!

Wee!

Comments

  1. Gia Marakas says:

    Poor Hill;0)

  2. My gut feels exactly like Lilo. I love the holidays, but not the food hangover.

  3. Ohh yay we agree on this!! I do this shit erryy damn day. I have a can of beano in my cabinet for the heavy broccoli nights! Gotta love those complex carbs! ๐Ÿ˜‰ I haven’t touched booze in I can’t even remember how long, but I am going to Canada tomorrow and will probably get my WINNNOO on! YAHOO PARTY! I’ll be sure to wake up and eat a small garden for breakfast..balance..balance!

    • OMG we agree? Are pigs flying right now?? LMFAO – Oh the Beano, that crap doesn’t even work for me, dumb. I guess I will just have to stink up the joint when I chow down on those mini trees! AND OMG the last time I drank was 10 years ago, LOL! My goodness, another thing we have in common! ๐Ÿ˜‰ Enjoy Canada, OHHH CANADA! What are you doing there, other than PARTYING and eating a small garden. lol

  4. I love it !!! Paris doing Burpess, and Lindsay looks ravishing.I never drink or use any drugs, to crazy to begin with ๐Ÿ˜€ like one of my favorite songs say’s, you get what you give. When is your TV show starting?

    • You and me both! No drinking or drugs over here. My “drug” is to make fun of celebrities and also educate people on how to live healthy! I’d say that’s a pretty good drug to “take”. Ha Ha!

      And I like that saying: you get what you give! One of my favorite sayings is: everything works out in the end –

      UGH, I want my TV show to start NOW! LOL! But I am working on season two of GiGi Eats Celebrities! :)

  5. Hahah… that was a lot of randomness that i LOVED.

    Nicely done.

  6. Love this!! My gut is feeling great after Thanksgiving surprisingly. Since I have so many food allergies, I have no choice but to eat clean. My only problem is that I slacked on my water intake and I’m puffy. Starting to drink more water NOW!

    • I’m glad your gut likes you still lol! Hopefully it will still like you after January 1?? I have a lot of food allergies TOO, which is why, I ate very well at Thanksgiving, just ate a lot. LOL… And lots of salt, just like you! LOL. Thanks for stopping by, by the way! :)

  7. Thanks for the reminder! Goodbye fish and chips, hello Beano!

  8. Haha!! Love these tips! We should live like this everyday and it’s surprising how many people are neglecting their health year round!

  9. I’m digging the funny images you used in this post! Haha, poor Lindsay Lohan.

    • Poor LL? Oh hell no, we shouldn’t give her any empathy, that chick is digging her own grave! LOL! Wait, is that really funny?

  10. makes total sense to me! Veggie UP!

  11. Hi there! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?
    My blog covers a lot of the same topics as yours and I believe we could greatly
    benefit from each other. If you might be interested feel free to
    shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you! Excellent blog by the
    way!

  12. My gut is inclined to like this post, but the sake I’m about to pound with my post-Thanksgiving sushi may not. And Furbies are back? Wtf!

  13. oh yes, tell cheech and chong to lay off. LOL! actually, we did. And beano, well it’s a good thing they sell it at costco!